PAZIN

U tijeku je izgradnja novog nogostupa kojim se namjerava spojiti Stari Pazin i Pazin novim (uskim) pločnikom uz postojeću cestu.

Dvojbeno je je li ova posljednja skupa dionica pješačke poveznice bila potrebna s obzirom da već postoji Uspon Histra koji spaja Stari Pazin i Pazin, o čijem smo neodržavanju više puta pisali. Tim se usponom višestruko, zapravo neusporedivo kraće stiže do Pazina od koridora koji će se sada nuditi. Iz gradske se uprave pozivaju na povećanje sigurnosti pješaka, međutim, nogostup uz cestu u pravilu je rizičniji od onog koji se ne nalazi uz cestu kakav je Uspon Histra.

Uspon Histra (blog.dnevnik.hr/viatrix/)

Doduše, taj je uspon u početnom dijelu strm, međutim, neki smatraju da se ondje taj problem mogao riješiti denivelacijom (s većim brojem stuba) i(li), barem za početak, postavljanjem rukohvata koji sada vjerojatno nikad ni neće biti postavljeni, a ni uspon neće biti održavan kao ni dosad (uključujući neposipanje solju zimi).

Dok je dovršena prva faza gradnje nogostupa od Ulice Stipana Konzula Istrijana do Štranjge, ova druga faza u dužini od 330 metara može se činiti kao bespotrebno bacanje novaca u predizborne svrhe. Naime, kako doznajemo, taj će zahvat Grad Pazin koštati 83 tisuće eura s PDV-om što možda i ne zvuči dramatično, međutim, kada se “prebaci” u kune, radi se o 623 tisuće kuna što za skromni gradski proračun nije nimalo mala stavka. Mnogi su uvjereni da bi obnova i deniveliranje Uspona Histra koštalo daleko manje.

 

Radovi su započeli početkom travnja, trajati će do lipnja, pa se mnogima čini da se radi o predizbornoj investiciji. Cijelo je vrijeme na snazi privremena regulacija prometa što znači da je promet dozvoljen samo stanarima, žurnim službama i školskom autobusu (?!). Ostali moraju koristiti zaobilaznicu od benzinske postaje Petrol do benzinske postaje Shell. Izvođač radova je tvrtka Paulkop iz Pazinskih Novaki, a nadzor Učka konzalting.

 

Pogledajte galeriju fotografija
OZNAKE: #Možemo!  #nogostup  #Pazin  #Stari Pazin