SPLIT
HNK Hajduk Split i Adidas predstavili su novi gostujući dres za sezonu 2025./2026. U partnerstvu s Ultra Europe festivalom, nova garnitura otkrivena je pred desecima tisuća ljudi na glavnom stageu, u trenutku koji je spojio svijet nogometa, lifestylea i elektroničke glazbe.
Ovogodišnje izdanje drugog dresa zadržava klasičan crveno-plavi prugasti dizajn, vjeran Hajdukovoj tradiciji gostujuće garniture, ali uvodi novu razinu dizajnerske slobode – fluidne, razigrane pruge koje mijenjaju ritam i unose pokret. Estetika je inspirirana Splitom, gradom koji nikad ne miruje, gradom mora, glazbe i ljudi u pokretu.
Poseban element dizajna je solarno žuta nijansa. Ova izražajna, gotovo neonska boja korištena je na ovratniku, adidasovim trima crtama i logotipu, dajući dresu dodatan kontrast i energiju. U domaćem kontekstu, boju se može opisati kao sunčana splitska svitanja – simbol trenutka kad noć i dan mijenjaju uloge, baš poput sporta i glazbe u ovoj priči. Na stražnjoj strani dresa nalazi se kratica HŽV – Hajduk živi vječno, sada već prepoznatljiv znak vjernosti klubu, opisuju iz kluba. Dres je izrađen od 100 % recikliranog poliestera, uz adidasovu Aeroready tehnologiju, koja osigurava osjećaj suhoće, prozračnosti i udobnosti. Lagani materijal prati pokret i zadržava performanse u svim uvjetima – na terenu, tribini ili festivalskoj pozornici.
-Znali smo da ove godine želimo nešto drugačije. Zato smo povezali Split i Hajduk u jedan zajednički identitet koji stvara priče i doživljaje jedinstvene za ovaj grad i podneblje u kojem živimo. Novi gostujući dres donosi novi pogled na tradiciju i kulturu života u gradu pod Marjanom, a ove sezone željeli smo mu dati dodatnu dimenziju kroz dizajn, kontekst i način na koji ga predstavljamo. Predstavljanje na Ultri bilo je logičan nastavak te priče – inovativan, nekonvencionalan i potpuno u skladu s duhom kluba. U suradnji s adidasom, brendom koji razumije važnost identiteta i vrhunske izvedbe, ponosni smo što možemo ponuditi dres koji povezuje navijače, igrače i grad, kako na stadionu tako i izvan njega, izjavila je Marinka Akrap, članica Uprave i direktorica marketinga Hajduka.