Dok je u tijeku uspješan građanski bojkot trgovina, trgovački lanci počeli su objavljivati da će sniziti cijene proizvoda.
Prvi se još jučer javio Konzum tvrdeći da je “u suradnji s hrvatskim dobavljačima dodatno investirao u sniženje i zaključavanje cijena 250 domaćih proizvoda koji nisu obuhvaćeni najavljenom odlukom Vlade RH o ograničenju cijena, javljaju iz te tvrtke”. Prosječno sniženje iznosi oko 10 posto, a na pojedinim proizvodima i više od 30 posto.
– Konzum je jedini lanac koji ima svoju online maloprodaju pa su naše cijene transparentne i dostupne za provjeru i usporedbu u svakom trenutku. Nadamo kako će i ostali sudionici na tržištu slijediti ovaj naš primjer, izjavio je Zoran Mitreski, predsjednik Uprave Konzuma.
Proizvodi čija se cijena snižava i zaključava su iz kategorija mliječnih i pekarskih proizvoda, smrznutih proizvoda, delikatesa, konzervirane hrane, pića, proizvoda za osobnu njegu i higijenu doma i drugih.
Onda se danas javio Kaufland najavivši sniženje redovnih cijena za više od 1.000 proizvoda.
-S kontinuiranim fokusom na povoljan omjer cijene i kvalitete Kaufland svakoga tjedna svojim kupcima osigurava više od 1.800 proizvoda po akcijskim cijenama. (…) Svjesni tržišnih promjena i izazova upravljanja kućnim budžetima, Kaufland nastoji ostati pouzdan partner u svakodnevnoj kupovini uz širok asortiman od prosječno 19.000 proizvoda koji zadovoljavaju različite potrebe potrošača, kažu iz te tvrtke.